søndag, maj 16, 2010

Så mangler jeg bare lidt varme


Udenfor er der koldt og regnfyldt og min løbetur er blevet udsat til i morgen. I går blev jeg færdig med min sommerbluse utroligt, men det er den 16 maj i dag og der er så koldt. Sønnike har hygget sig og fotograferet sin mor i forskellige vinkler..og så må der vist en faktaboks til :-)
                 Fortsat god søndag til jer derude

Faktaboks:
Model: Drops design nr. 101-23
Garn: Rasmillas ynglingsgarn 55% Lammeuld/ 45% bomuld - farve 008 Lys blomme
Forbrug: 200g
Pind: Strikket på rundpind nr. 4 - strømpepinde til ærmer og hals
Ændringer: Jeg har forlænget min lidt, da det er en kort model.
Hot or Not: Det er en rigtig sød sommerbluse, den kommer jeg til at bruge meget.  Jeg er helt forelsket i garnet fra Rasmilla, det er også blevet mit ynglingsgarn.

17 kommentarer:

Septemberliv sagde ...

Det gør vi andre også!!
Men forhåbenlig kommer den snart...

Rigtig sød bluse i en dejlig varm farve (noget varme er der da :).

God sønda :0)

Garn Moster sagde ...

WOW , den er skøn :-) kan bestemt godt forstå du er vild med den . Og ja det ville være rigtig skønt om der snart blev sol og sommer .
God søndag

Ellen Kathrine sagde ...

Den er da flot- og måske kan der puttes en tynd langærmet t-shirt ind under, hvis der skal være en chance for at komme til at bruge den i løbet af foråret :-))

Fortsat god weekend!

Bodil sagde ...

Å, så lekker den var, og så godt du kledde den :)

Merete sagde ...

Garnet er bare super, det kan jeg kun give dig ret i.
Blusen er bare så sød og en god farve du har valgt. Mon ikke varmen kommer?
Merete

emmy sagde ...

Hvor er den sommerbluse blevet fin og sikke en smuk farve - mangler kun sommeren, men ......:-)

kludemutter sagde ...

Hvor er det bare en fin bluse,
super sød.

Vi skal vist have god tålmodighed med den sommer ;(

YT

Tineke sagde ...

Hvor ér den altså bare sød. Og hvad vi dog mangler lidt sol og varme, også i den grad. Vi trænger!

Fru Larsen sagde ...

Woww den er rigtig sød. Hvor er det et flot hulmønster. Kan gadt forstå du vil komme til at bruge den meget, når bare vi kan få noget varme. Skøn farve:))

nina sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Sylke sagde ...

For en flott overdel du har laget! Nå må vel sommeren komme!

Takk også for hyggelig kommentar hos meg :)

Rosemary and Thyme sagde ...

Så fin !!!
Du er flink til å strikke.
Du har en flott blogg.
Veldig fint at du fant meg, så fikk jeg ta en titt hos deg også.

Takk for koselige ord hos meg, og ja, du må vise ditt kjøkken!!!

Vil gjerne følge din blogg!!!
Klem Tove

Losarinas mor sagde ...

Det er godt nok en lækker blude, der klæder dig rigtig godt !

Frau Putz sagde ...

Wow. Super sød sommerbluse - og med en tynd langærmet under kan den vel også bruges i dette temmelig elendige forår ;o)

Tror jeg skal prøve det der Rasmilla-garn, for jeg har efterhånden hørt så meget godt om det.

Mariann sagde ...

Hvor er den blevet flot !
Jeg forsøgte mig med modellen for nogle år siden, men droppede den. Nu er jeg da stærkt fristet til at prøve igen, og med noget andet garn :-)

Merete sagde ...

En meget sød bluse du har strikket. I det varme vejr i dag passer den sikkert fint!

Sylvia sagde ...

Den er nydelig, og du kler den kjempegodt.
jeg regner med at sommeren NÅ har kommet tul Danmark. Det har den nelig her. God pinse!