søndag, maj 30, 2010

                              Blå nuancer


Mit smukke sjal fra Rasmilla blev færdig i går aftes....lige midt i en af Kim Larsens dejlige sange. Jeg er så glad for de farver, sjalet kommer til at passe perfekt til min cowboyjakke.

Faktaboks:
Model: Sjal med kongelig kant
Garn: Rasmillas Sjalsgarn fv. Påfågel
Forbrug: 70 g
Pinde: rundpind nr. 6 - 80 cm
Hot or Not: Jeg er meget glad for dette sjal, farverne falder naturligt og roligt ind i hinanden. Det er et sjal jeg kommer til at bruge meget kan jeg mærke. Opskriften let at gå til, et rigtig hyggeligt strikketøj at sidde med. Nu skal det lige skylles op og spændes ud, så jeg er spændt på hvor stort det bliver.

9 kommentarer:

Merete sagde ...

Sikke nogen smukke blå farver dit sjal er i. Sjalet er også meget smukt.
Merete

Sidsel sagde ...

Sjalet ditt ble nydelig! Jeg er enig med deg at det var flotte farger.
Nyt lørdagskvelden:)

Lona sagde ...

Det er bare SÅ flot....og så er det jo blåt,min absolutte ynglingsfarve!!!

Vilma sagde ...

meget flot farve dit sjal har , sikken et arbejde iøvrigt . :-)

Birthe sagde ...

Det ser bare så flot ud.

jeg er vild med de farver. De spiller godt sammen.
Flot arbejde.
hilsen Birthe
http://vildmedfibre.blogspot.com/

Lin sagde ...

Naa saa du er ogsaa til Cowboystof og Kim Larsen. Naar han laegger ud med kloden drejer, kvinde min Ritta, you name it, jeg er solgt.
Utrolig laekker farve du har valgt. Jeg vidste ikke at Rasmille ogsaa havde sjal, men det er nok fordi jeg har fikseret paahendes toppe hihi. Det bliver en hot, det toer jeg vaedde paa.
God week-end

emmy sagde ...

Skønt sjal, hvor er det smukt og farven er skøn, blå er altid en god farve :)

Gitte sagde ...

Dit sjal er skønt. Jeg er vild med både farve og mønster!

Og din drops sommertop er bare super sød. Sjovt nok får jeg ofte først øjene op for deres opskrifter, når jeg ser dem på bloggenen.

Strikkeheksen sagde ...

Blåt er hot og godt ;-) Det er et meget skønt sjal og det kan vist ikke undgåes, at det bliver et hit :-)