lørdag, april 17, 2010

Som lovet....


Som lovet tidligere, er her et par billeder, af mit færdige Haruni sjal. Det er nu afleveret til Charlotte, det kære fødselsdagsbarn og hun blev meget glad for det, hun er selv en kreativ sjæl og sætter stor pris på det hjemmelavede :-) Det var svært, at slippe det sjal,  jeg nød at strikke på det og er meget imponeret af det smukke hulmønster, men så bliver jeg så varm om hjertet, når jeg hører hvor glad Charlotte  blev, det er det hele værd.  Heldigvis har jeg mere garn liggende, så der skal laves et mere til mig selv. 
Tak til Lotte og Annie fra Webstrik, de har begge hjulpet mig igennem den engelske opskrift. 

Faktaboks:
Model: Haruni ( engelsk opskrift fra Ravelry)
Garn 83 gram Geilsk Tynd 100% 2-tr uld
Pind: Strikket på rundpind 4/80 cm
Mål: ca. 75x150
Ændringer: ingen
Hot or Not: Det er så hot, jeg elsker det mønster og skal strikke et mere til mig selv.

20 kommentarer:

Vilma sagde ...

Århhhh hvor er det smukt.Det er flot arbejde , respekt for det , sikken en heldig modtager :-)

Tine sagde ...

Åh, hvor er det smukt!
Kan godt forstå at du må lave et til dig selv :-)

Lona sagde ...

Det er så flot!!!

Annette sagde ...

Det er virkelig smukt.... dejligt at modtageren sætter pris på det.
kan godt forstå du selv ønsker dig et.

Jytte sagde ...

Hold da op hvor er det bare flot !!!
KH Jytte :o)

Strikkeheksen sagde ...

Kan du høre klapsalverne? Det er så fint - selvfølgelig skal du ha´ et selv :-)

Det kan være så hjerteskærende at sende et stykke strik ud af huset ;-)

Garn, hund & kat sagde ...

Det er meget smukt :-)

Henriette sagde ...

Fantastisk !!!! Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige, det er bare virkeligt smukt :oD

kludemutter sagde ...

Smukt er det ;)
Kan godt forstå det var sværet at give væk.

Yt

Sidsel sagde ...

Sjalet er nydelig! Heldig hun som har fått dette.
Ønsker deg en finfin søndag

Jane sagde ...

Fantastisk flot sjal!!
Kan godt forstå du havde svært ved at gi´ det væk. Godt at modtageren satte pris på det.
Kan nu godt forstå du vil lave et til dig selv.

Merete sagde ...

Det sjal er bare så smuk. Jeg har også strikket det. Nummer 2 skal også på pindene her inden længe.
Merete

Fru Larsen sagde ...

Wowww det er fantastisk flot arbejde. Sikke en glæde det kommer til at give modtageren. God søndag til dig;)

Mormorstrik sagde ...

Så smukt, som det ligger på den sorte bagrund.
Jeg kan godt forstå at du er nødt til at strikke et mere til dig selv.
Jeg har også mod på et til, tror jeg vil prøve at lave det i en lidt større udgave.
Det er en dejlig fornemmelse, når ting lykkes i første "hug"

Merete sagde ...

Sikke et smukt sjal. Skønt når sådan et stort arbejde giver så flot et resultat.

Beate sagde ...

Nydelig! Forstår godt at du må lage et til deg selv!!

Sylvia sagde ...

Hei bebiane
Endelig fant jeg bloggen din. Du har jo kommentert så mange ganger inne hos meg, men aldri lagt igjen din blog adrs.
Det er et nydelig sjal du har strikket, og jeg satt nettopp og så på det samme sjalet i en norsk blogg (LivM...link hos meg) Hun laget det i blått.
Ha en fortsatt nydelig søndagskveld.

Vibekes lille grønne sagde ...

Takk for hilsen på bloggen min! :) Nydelig Haruni-sjal! Skjønner godt at du vil lage ett til deg selv også!

Eliane sagde ...

So wonderful!!!
Congratulions!
Kisses from Brasil!

emmy sagde ...

Sikke et smukt sjal - hvor må modtageren blive glad. Jeg kunne tænke mig at strikke dette på et tidspunkt, måske et vinterprojekt.