onsdag, marts 10, 2010

Host.....

Man skulle næsten tro, at jeg var ude i et rødt tema....min næse er ihvertifald snart så rød, at selv Rudolf, ville være misundelig. Jeg har ikke strikket meget de sidste dage, faktisk slet ikke noget.
 Herhjemme er vi inde i en periode, hvor vi skiftes til at være syge. Først sønnike, som måtte blive hjemme en dag fra skole, han fik hurtig smittet sin mor, som har gået nu i flere dage med feber, snot og hoste.....og ja.. jeg har sørme smittet min kære mand, som nu går rundt med en næse der løber. Om vi har ondt af os selv nej da......:-((
Jeg er bare så heldig, at jeg har to fridage forude, så nu hygger jeg mig under det varme tæppe og strikker et par pinde på Sanne fra Design Club.

3 kommentarer:

Annette sagde ...

Rigtig god bedring... og bliv nu frisk til på lørdag. Men put dig under de lune tæpper...

kludemutter sagde ...

Ja, den er svær at komme af med den løbende næse ;)

God bedring !

Yt

Sidsel sagde ...

Huff da! Ikke særlig hyggelig å bli så forkjølet. Ønsker deg god bedring og hold deg under teppet til du er frisk igjen:-)