torsdag, marts 11, 2010

Den første koncert

Vores søn startede med at spille på trompet i august...eller hvis det skal være helt rigtig, hedder det en kornet.
Den store dag var i dag, hans første koncert. Vejen musikskole kørte rundt til alle kommunens skoler og det var nogle dygtige børn og unge, der sang og spillede for os. De helt nye elever, skulle ikke med rundt men skulle spille på deres egen skole.
Rasmus havde en fantastisk oplevelse og havde som de fleste, der har premiere.... store sommerfugle i maven.
Jeg er så stolt af min søn, han har astma, har lige været forkølet og alligevel spillede han så smukt :-))
Da den store trompetist kom hjem, var der selvfølgelig hjemmebagt brunsviger.

7 kommentarer:

Garn, hund & kat sagde ...

Det er fedt at kunne spille sådan et blæseinstrument - jeg har også spillet cornet engang - måske jeg kan huske det endnu :-)

Din søn har grund til at være stolt, for det er ej helt nemt

nettie sagde ...

Sejt gået Rasmus, hvor er det flot. Bliv endelig ved med at spille ..... det er sejt at kunne.
Og tillykke til de stolte forældre. kram fra nettie

Helvigs strikkehjørne sagde ...

Flot, hvor må det være dejlig at kunne spille på sådan et instrument.

Henriette sagde ...

Dejligt med lidt musik i huset....og en god brunsviger - men husk nu det kolde flødeskum ;o)

kludemutter sagde ...

Hvor sejt, kan godt forstå hvis han var vokset en meter da han kom hjem ;)

Yt

Annette sagde ...

Han er en dygtig gut, ham Rasmus...

annestuds sagde ...

Kæreste Bebiane
Tillykke med knejten. Det er så skønt at kunne spille musik. Man får bare så mange gode oplevelser.
Jeg kan godt huske, hvor stolt jeg var ved Jakobs første optræden med saxen. Det er blevet til en del koncerter efterhånden og ved du hvad - jeg er stadig lige stolt hver gang - har allermest lyst til at rejse mig op og sige: "Det er min søn ham der" Meeen - jeg er ikke sikker på, at han ville bryde sig om det :-D
Held og lykke med ham :-)
Knus
Anne