mandag, marts 22, 2010

Dejlige minder


I lørdags var jeg til klassefest i Hjallerup. Vi er årgang 67 fra Gandrup skole. Det var en meget speciel aften for mig, mange af os, havde ikke set hinanden siden 1989, nogle enkelte helt tilbage i 1983, men de mange års adskilledelse, forsvandt hurtig, snakken gik og jeg vil tro, at vi alle følte os hjemme i hinandens selskab.  En tur tilbage til barndommens gade, hvor minderne blev genopfrisket, hvor har jeg dog savnet dem alle. Heldigvis har vi planlagt at mødes igen til næste år, jeg er så klar og håber at alle kan komme.

2 kommentarer:

Randi sagde ...

Sådan har jeg det også med min gamle klasse. Vi mødes også med et et år eller to's mellemrum. Vi snakker næsten videre, hvor vi slap. Det er så hyggeligt. Vi har trods alt delt det meste af vores barndom.

God dag.

Annette sagde ...

dejligt for dig at det var en positiv oplevelse.