onsdag, februar 10, 2010

Uha hvor er det godt :-)

Når Rasmilla lokker med en nyhed er det altså meget svært (for mig) at modstå. Jeg måtte bare prøve det nye sjalsgarn og hvor er det flot, jeg er vild med farven. Meget hurtig leverance og så var der oveni købet lidt søde lækkerier i pakken, uha hvor jeg har hygget mig i dag.
Sjalet vil jeg starte på i vinterferien, så er der nemlig mange dejlige fridage, at tage hul på. Imens strikker jeg videre på Sanne fra Design Club og har også et andet sjal på pindene snart.

4 kommentarer:

Randi sagde ...

Hej!

Hvor er det en flot farve garn, du skal igang med. Det kan jeg godt forstå, at du glæder dig til.

God aften.
Kh. Randi

LivM sagde ...

Det var da et utrolig lekkert garn. Lykke til med sjalet. De du har strikket tidligere var også meget fine!

Tina Olsen sagde ...

uha - det ser lækkert ud det garn;-)
glæder mig til at se det strikket op...tror du elsker sjaler, og med go grund;-) - knuser herfra

Charlotte sagde ...

Flot farve - man bliver helt glad:-)