fredag, februar 26, 2010

Hvad skete der lige der?


I starten af denne måned gik min bærebare computer fuldstændig i sort. Den blev undersøgt af professionelle i faget, men den stod ikke til at redde. Hvor har jeg dog savnet min computer og har måtte låne sønnikes, når han var i skole.
Så i går aftes, da min dejlige mand kom hjem fra arbejde, havde han denne kasse med hjem til mig og hvilken kasse siger jeg bare, jeg er så glad og nu er der weekend og masser af tid til at sidde foran computeren.
Om jeg er godt gift og meget forkælet, ja det er jeg.....men det er han også :-)
Tak for gaven min skat, det var en overraskelse.

3 kommentarer:

Annette sagde ...

Åh hvor dejligt for dig... jeg venter stadig på et computer.....

Henriette sagde ...

HURRAHHH for en dejlig mand og en vidunderlig gave. Man kan jo i disse blogtider slet ikke undvære sådan en maskine ;))

God weekend
Henriette

Karina sagde ...

Lækker gave!! God fornøjelse med det nye legetøj :-)