tirsdag, februar 09, 2010

Et par sjal klar til indpakning


Dejligt og blødt er det blevet og at det er strikket af rester efter en trøje, gør det jo bare endnu bedre :-)
Og så er jeg blevet bedre til boksen:

Faktaboks:
Opskrift: Mini Kongerige
Garn: Lucca 100g/300m fra BC-Garn i farve ub11
Forbrug: 126g
Pinde: Addi rundpind 4/80cm


   
Mit smukke Lace Fichu sjal er blevet helt færdig. Det er noget så smukt og blev helt som jeg havde ønsket mig det.




Faktaboks:
Opskrift: Lace Fichu, fundet på Ravely
Garn: Råhvid Alpakka 100g/400m
Forbrug: 96g
Pinde: Addi rundpinde nr. 4/80cm

10 kommentarer:

Strikkeheksen sagde ...

Sikken et par pragteksemplarer, du har fået lavet. Din Lace-fichu er så flot i hvid :-)

Jeg har stadig opskrift og garn liggende i pose til minikongerige, hvornår mon jeg får det strikket?
Under alle omstændigheder er det et virkelig flot sjal og så smukt i lilla :-)

Tineke sagde ...

Altså, sikke nogle lækre ting du nu igen får sendt af pindene. Smukt begge dele, og farverne er også bare så fine.

Garn Moster sagde ...

De er bare perfekte begge sjaler:-)

Irene sagde ...

Flotte sjaler begge to! En skøn lilla farve.
Det Lace-fichu skal jeg vist kigge lidt nærmere på:-)

Charlotte sagde ...

Hvor er du altså flittig Bebiane, de mini kongeriger er altså rigtig fine, jeg har selv lavet 4 i Zauberball, de er også blevet rigtig flotte, men dit ensfarvede lilla er altså også bare super flot.

kludemutter sagde ...

Skønne sjaler, i skønne farver du har strikket. Det er en der er heldig ;)

Yt

Septemberliv sagde ...

Det er to rigtig smukke sjaler, du har lavet :)
Rigtig smukke!

Nina sagde ...

De er vel nok smukke - jeg tror da jeg skal have et sjal på pindende snart. Dejlig strik og så anvendeligt.

Nette sagde ...

Flotte sjaler.
Jeg er ved at få øjnene op for hvide sjaler, har ellers altid fundet dem kedelige. Men der er altså noget helt specielt over dem. Som dit, det virker utrolig blødt og rent. :-)

Clemme/Trine sagde ...

Hvor er de smukke begge to :)