fredag, februar 05, 2010

Et Mini Kongerige mere

Jeg strikker på et Mini Kongerige mere, det er planen, hvis jeg når at få det færdig, at det er en gave til min lillesøster. Garnet er Lucca fra BC Garn og jeg mangler heldigvis ikke så meget.
 Der har ikke været tid til så meget strik de sidste par dage, for her i starten af denne uge, gik min bærebare computer i sort, den ville bare ikke mere. En ekspert på området har kikket på den og desværre, der skal en ny computer til. Heldigvis kan jeg låne sønnikes computer, så jeg er ikke helt uden :-)
Jeg var heldigvis begyndt at lave sikkerhedskopier, men alligevel er lidt billeder og strikkeopskrifter væk, så kan hun lære det, kan hun.


6 kommentarer:

marianne Sa sagde ...

Kan det ikke være at du er så heldig at du kan få en til at pille harddisken ud - da vores gamle computer "døde", reddede vi harddisken og det samme var muligt da vores datters bærbare gik død.

marianne sagde ...

Hvor er det super flot:) God weekend..

kludemutter sagde ...

Sikke en flot farve du strikker det i.
Så er vi 2 der må undværer vores putter ;(

Yt

Nette sagde ...

Det var dog en lækker farve, du strikker i dér. :-)

Sikke noget med pc'en. Så finder man virkelig ud af, hvor afhængig man er.

Inger Lise sagde ...

Hvor er det flot!!! skønt mønster!
Og øv med computeren.
Held og lykke med evt at finde det forsvundne, jeg tror også der er en chance:-)
Kh Inger Lise

Mie sagde ...

Det er et lækkert sjal både i stor og mini-udgave. Vidunderlig farve du strikker i. Du har lige givet mig inspiration til, hvad jeg skal lave af nogle af alle mine rester - dejligt - tak for det:-)
Krydser fingre for din pc - det er det eneste jeg kan bidrage med i den sammenhæng :-)