torsdag, januar 28, 2010

Oversized Bolero


Min Oversized Bolero fra Rasmilla blev færdig i går og i dag efter arbejde, er den tør og klar til brug. Der er brugt  2 tråde New Zealand Lammeuld i koksgrå og strikket efter str. XS.  Den er rar at have på og den er virkelig  oversize, ikke at det gør så meget, for den falder pænt og er dejlig at varme sig i :-)) Hulmønsteret er så smukt og let at strikke.



Når jeg har den på, er længden på armene omkring 3/4 længde og det passer mig rigtig godt, det gør det muligt at klare opvasken, mens jeg har den på. Alt i alt er jeg glad for den, endnu en gang et super design fra Rasmilla.

7 kommentarer:

Garn Moster sagde ...

Wow den er bare blevet flot :-)

kludemutter sagde ...

Dejligt når det er som man ønsker ;)
Den ser fin ud.

Yt

Angelika sagde ...

Den er super ! Men den ligner nu ingen XS ;-)

Strikkeheksen sagde ...

Hvor er den fin - det er næsten som et sjal med ærmer :-)

Helvigs strikkehjørne sagde ...

Den er bare flot.

Annette sagde ...

Ja den er blevet virkelig flot... men XS? kan det passe, den ser noget større ud....

Tina sagde ...

Den er dælme også flot Bebiane :) Den ser super aaaah ud :)