fredag, januar 22, 2010

             God weekend........


Disse sko har ikke været ude og røre sig længe, det gik ligesom lidt i stå i oktober, alt for meget regn og dårligt vejr. Så blev det hurtig december,  masser af sne kom der og nu er jeg slet ikke ude og løbe. Det kunne ikke blive ved med at gå, jeg kontaktede byens lokale fitness center og nu er jeg af sted 2-3 gange om ugen og jeg nyder det.
Jeg er klar i mine løbesko igen til foråret og jeg glæder mig allerede.
God weekend til jer alle derude.

2 kommentarer:

Tineke sagde ...

Ak ja, det har været det samme problem hos mig, så jeg "flyttede" indendørs på spinningcykel i stedet for. For ud og røre os, dét skal vi jo! God weekend...

Strikkeheksen sagde ...

Godt gået :-) Jeg glæder mig også til mine løbestier bliver fri for is og sne :-)