torsdag, december 10, 2009

Jeg kom til...........

Jeg ved ikke helt hvordan det sker, for jeg har masser af garn på lager og op til flere projekter i gang, alligevel .......kom jeg til......at købe dette kit fra Design Club. For en uge siden, var sønnike til øjenlægen i Skjern, der har de en hyggelig garnbutik med et pænt udvalg. Det kunne jeg ikke stå for og vupti....Sanne måtte med hjem og ifølge farven, så skulle jeg vist snart i gang, så der også kan komme lidt julestemning i garderoben.

8 kommentarer:

Garn Moster sagde ...

Ih , hvor jeg godt kender det der mes at komme til..... :-) men hvor er det hyggeligt .
Den ser sød ud den vest/bolereo du skal igang med .

kludemutter sagde ...

Sikke en dejlig farve du har valgt til sanne ;)

Yt

Fríða sagde ...

ej, det er sådan en söd model, som de fleste af deres modeller er. kunne da godt tænke mig sådan én, men jeg har bare så aaaalt for meget garn!
kh.fra Island
Frida

Strikkeheksen sagde ...

Sådan noget SKAL ske en gang imellem :-)

Det er så fin en model og den bliver skøn i den røde farve :-)

Annette sagde ...

Åh, den nåede jeg slet ikke at få kigget på idag.... Men hvor er det let at "komme til" at købe lige noget man mangler....
Glæder mig til at se den færdig...

Anne sagde ...

God fornøjelse , den er så fin at strikke...og den farve du har valgt er da bare så flot :-)

Merete sagde ...

Den bliver du sikkert rigtig glad for. Flot farve. Jeg kom selv til at købe garn og opskrift til Bolero, også fra Design Club.

Karin Grøn sagde ...

NÅ - du er nok tilgivet- det er jo ikke ret meget garn du har købt og den ser både sød og julet ud.