søndag, november 29, 2009

Glædelig 1. advent

Dette års adventskrans blev færdig i formiddags. Jeg kan godt lide, at den er enkel, så passer den ind, med resten af det pynt, som kommer op i stuen.
Weekenden skulle ellers have budt på kobberbryllup i Herning i fredags og 75års fødselsdag i Aalborg lørdag, men desværre, måtte jeg blive hjemme, da sønnike lagde sig med influenza i fredags.
Øv altså, jeg havde virkelig glædet mig til denne weekend. Gemalen tog til fødselsdag i Aalborg, mens jeg plejede det syge barn. I sådan en situation, er det godt at vende tingene til noget positivt og det gjorde jeg så :-)
Der blev pyntet lidt op til jul og jeg fik strikket på mit Johanna Maria sjal og der blev råhygget med sønnike, så alt i alt fik vi os en dejlig weekend sammen.

3 kommentarer:

Jane sagde ...

Så flot din adventskrans/dekoration er.
Ærgerligt du ikke kom med til fødselsdag i Aalborg, men heldigvis fik du jo så noget andet fra hånden i stedet.
Håber sønnen har det bedre nu.

Puttenings sagde ...

Nej hvor er det pudsigt! Din dekoration ligner min til forveksling, den må jeg vist se at få vist på bloggen min. :o)

kludemutter sagde ...

Den er fin din adventsdekoration.

Godt du fik det vendt til noget godt,
og fik nogle gode timer trods alt.

YT