søndag, oktober 25, 2009

Mit efterårs Revontuli

Her ligger det så, mit smukke Revontuli sjal, i de smukkeste efterårsfarver. Det har ikke været svært at strikke og det har taget omkring en uge at lave, altså et dejlig let håndarbejde.
Lige nu er det godt krøllet og venter på at blive skyllet op og lagt på et håndklæde med en masse nåle og så sker der virkelig en forvandling.
Sjalet er strikket i 140g Kauni farve nr. W-EX og det er strikket på pind 5.
Skulle jeg strikke det igen, vil jeg nok satse på lidt mere garn.
Sjalet er en gave og mon ikke det bliver klar til aflevering i næste uge :-))

9 kommentarer:

Clemme sagde ...

Det er rigtig fint :) Jeg har også lavet et revontuli - mit var i grønne og gule nuancer. Jeg brugte knap 200 g og den størrelse, er jeg rigtig glad for, en rigtig vintervarmer :)

Pia sagde ...

Dejlige farver som lyser op i den kommende mørke tid. Revontuli er flot uanset hvilke farver der bruges..

Irene sagde ...

Smukt sjal i flotte farver!

Bebiane sagde ...

Hej Clemme
Nu er sjalet skyllet op og spændt ud og det er virkelig blevet stort, så med 200g kommer der et stort og dejligt sjal ud af det :-)

Garn Moster sagde ...

Super flot , mere er der ikk at sige om det :-))

Merete sagde ...

Dit stjernesjal er bare skønt. Man bliver glad af de farver.
Merete

Merete sagde ...

Et rigtig fint sjal, du har strikket. En dejlig gave som vil varme på flere måder.

Helvigs strikkehjørne sagde ...

Utrolig dejlige farver, den er bare flot.

Annette sagde ...

Hvilket smukt sjal du har fået lavet...og på kun en uge...Modtageren kan glæde sig over en smuk gave.