lørdag, september 19, 2009

Nyt garn

I fødselsdagsgave fik jeg dette meget smukke garn fra Nettie. Garnet ser lidt blå ud på billedet, men det har faktisk de grønne nuancer i sig for Nettie kender min svaghed for grøn :-))
Og garnet er selvfølgelig det lækre SuperSoft fra Holst Garn.

Linnea fra Rasmilla

Mit lækre SuperSoft fra Nettie skal blive til denne meget flotte trøje fra Rasmilla.
Sanne, du har gjort det igen. Du forstår at fremhæve kvindens former og med dine altid godt beskrevet opskrifter, ved jeg bare at også Linnea bliver en fornøjelse at strikke for mig.

4 kommentarer:

Garn Moster sagde ...

Super flot garn og lækker farve :-)
Og et rigtig godt valg af cardigan , den er rigtig flot .

Tina sagde ...

Mums... lækkert garn :) Og den der trøje fra Rasmilla er bare såååååå lækker!!!! :)

Annette sagde ...

ja, den trøje bliver flot....

Zette sagde ...

Supersoft er så lækkert garn.
Cardiganen er bare så fin.