lørdag, september 12, 2009

Morgenboller

Jeg bagte morgenboller til os i morges.
I går aftes rørte jeg dejen og stillede den i køleskabet natten over. Jeg har aldrig selv prøvet, at bage morgenboller, så nu skulle det prøves og det er jo så let. En dejlig duft af hjemmebag spredte sig hurtig i hele huset og de smagte himmelsk :-))


Opskriften på bollerne findes i denne nye bagebog fra Amo, der koster bare 29 kr. Der er mange andre spændende opskrifter i bogen, så jeg vil starte fra en ende af, de skal bare prøves.

4 kommentarer:

Charlotte sagde ...

Den ser bare for god ud, den bagebog. Hvor har du købt den, Bebiane? Det ligner en bog jeg må eje. Jeg elsker hjemmebag og bager gerne selv.

marianne sagde ...

Det er altid dejligt med nybagte boller, men har aldrig gjort det om morgnene. Bogen ser interresant ud, hvor købes den??

kludemutter sagde ...

De ser lækre ud ;)
Bogen er også at finder her i huset, den var jo rørende billig.

Hvor ser det lille sjal fin ud,
får helt lyst til at lave et mere.

Yt

Bebiane sagde ...

Til Marianne
Bogen findes i alle supermarkeder vil jeg tro, jeg fandt min i vores lokale SuperBrugs her i Brørup.