mandag, september 14, 2009

Elvira

Min Elvira er endelig blevet færdig, det er ikke fordi den har taget så lang tid at strikke, men mere fordi, der kom et par sjaler forbi, der også skulle strikkes.
På billedet er den endnu ikke blevet vasket. Den er strikket i Supersoft 100% uld købt hos Svit for lang tid siden. Desværre er den lidt for stor, så nu skal jeg vist i gang med symaskine og saks og så er jeg også sikker på, at jeg bliver glad for den.
Opskriften er fra Rasmilla, den er let at strikke, godt beskrevet.

5 kommentarer:

Dorthe sagde ...

Hvor er den flot og sikke en lækker farve :-)

Annette sagde ...

Den er da blevet flot...Er det nødvendigt at sy og klippe??

Bebiane sagde ...

Hej Annette
Ja det er nødvendig, for den er alt for bred til mig :-))

Lavendel sagde ...

Hejsa -den er da rigtig dejlig!

Zette sagde ...

Uh, som den er fin.