lørdag, september 12, 2009

Det Halve Minikongerige

På min fødselsdag i sidste uge, fik jeg Det Halve Minikongerige som strikkekit af Annette og i går aftes blev det færdig. Nu skal det lige skylles op og spændes ud og så er jeg sikker på, at der bliver et meget smukt tørklæde ud af det. Det kan sikkert også bruges som et lille sjal til skulderen.


Det tog ikke lang tid at strikke og er et hyggeligt lille stykke håndarbejde at sidde med. Garnet er Mayflowers nye babyalpakka og det er rart at strikke med. Opskrift og garn er fra

4 kommentarer:

marianne sagde ...

Lækker gave at få, men du har godt nok lavet det hurtigt. Flot er det. God weekend:))

Tineke sagde ...

Sikke en lækker gave, og i sådan en smuk farve også, den bliver du da superglad for!

Tina sagde ...

WOW hvor ser det flot ud :) Sikke en lækker gave du fik der og hvor har du været hurtig!!!

Lona sagde ...

Hvor er det bare sødt! Jeg er igang med mit 2. hele kongerige, men syntes at den yderste omgang er en smule sej!!!
Mon det halve bare er det "halve", kan man bare halvere opskriften mon??