torsdag, august 20, 2009

Jeg er her endnu !!


Jeg er her endnu. I uge 31+32 havde vi en dejlig ferie på sydfyn, hvor vi dog elsker det sted. I søndags blev Rasmus 10 år, lørdag holdt vi fest for familie og venner og vi havde en sjov og festlig dag. Jeg bliver altid så rørt, når vi nærmer os Rasmus fødselsdag, for hvor er tiden dog blevet af.



I kærlighedens tegn

Denne weekend står i kærlighedens tegn, min svigerinde og svoger skal giftes på lørdag og det er en begivenhed, som vi har set frem til meget længe.

Tina og Thomas passer så godt sammen og vi kan se, at de elsker hinanden. De er et par, som altid har tid/overskud til andre, i deres hjem er hjerterum.
Tina har selv lavet de meget flotte invitationer, hvor forsiden er pyntet med hendes ynglingsblomst.

3 kommentarer:

kludemutter sagde ...

Tillykke med sønnen ;)

Bryllup er bare sådan en dejlig fest ;)

Kan du have en god weekend, og skøn fest !!

Yt.

Annette sagde ...

tak for sidst.... og rigtig god tur nordpå til bryllup.

Dorthe sagde ...

Hej Bebiane.
Tillykke med Rasmus 10 års fødselsdag, sikke tiden flyver...
Håber at det var et god bryllup, det er jeg da sikker på det var :-)
Det lyder til at I har haft en dejlig sommer og du har også haft tid til at få strikke.
Jeg får slet ikke strikket for tiden, lige nu er det kortene der interessere mest, men mon ikke strikkelysten snart vender tilbage igen.
Bebiane, vi må snart have gjort alvor af at ses, det er alt for laaaang tid siden.
Hav det rigtig godt.
Knus fra
Dorthe :-)