tirsdag, august 25, 2009

Det Islandske brudesjal

Helt tilbage i slutningen af marts blev jeg færdig med dette meget smukke Islandske brudesjal. Sjalet er nu givet til min svigerinde Tina, i anledningen af hendes bryllup i lørdags. Tina blev meget glad for sjalet, jeg er også selv godt tilfreds med resultatet, faktisk var jeg kommet til, at holde meget af det og derfor glæder det mig endnu mere, at Tina blev så glad for det.
Garnet er 75% kid mohair og 25% merino og var så dejligt at strikke i.

10 kommentarer:

Fríða sagde ...

smukt! og så dejligt at hun blev så glad for det.
kh.fra Island
Frida

syslerier sagde ...

Sikke et smukt resultat og en dejlig idé at strikek det til en brud. Mvh Nina

Inge sagde ...

Hej Bebiane

Hold da op hvor er det smukt.

Jeg har opskriften, så nu ved jeg hvor jeg kan få hjælp :-)

Knus
Inge

kludemutter sagde ...

Sikke en smuk tanke ,)
Sjalet er meget smukt.
.
Yt

marianne sagde ...

Meget smukt:))

Mormorstrik sagde ...

Det er et meget smukt sjal
/Annie

Anonym sagde ...

Hold da op, hvor er det smukt.
Imponerende.

Zette sagde ...

Ups. Google smed mig lige af på min anonyme kommentar.

Bebiane sagde ...

Tak for jeres roser.
Tina ringede i dag og fortalte endnu en gang, hvor glad hun er for det. Så er det jo det hele værd :-))

Clemme sagde ...

Helt fantastisk håndarbejde :) Godt hun er glad for det :)