søndag, maj 31, 2009

Sølvbryllup i det Nordjyske

I denne smukke pinse-weekend har vi været til Sølvbryllup hos min svigerinde og svoger. Alle har vi hver især bidraget til festen. Min mand og jeg skulle sørge for æresporten og jeg har så hygget mig med skjoldet.

For nogle uger siden, blev "Det halve kongerige" færdig til min svigerinde, det var et stort arbejde, at strikke, men jeg har nydt hver en maske, fordi det også har været et spændende stykke håndarbejde, at sidde med.
Min svigerinde blev meget glad for sjalet, hun er selv en kreativ sjæl, så hun sætter pris på gaver, der er hjemmelavet :-))

2 kommentarer:

nettie sagde ...

Hvor er dit sjal flot. Det ka jeg godt forstå hun blev glad for.
kh
nettie

Pia sagde ...

Hvor er det smukt Bebiane, og det er nemlig et stort arbejde der ligger i det!

Kh Pia