onsdag, maj 06, 2009

Nyt strikketøj i hænderne.......

I sidste måned købte jeg garn af Dorthe, som også er medlem af Webstrik. Garnet består af 60% silke/40%uld og farven er ikke så blå som på billedet, men lidt mere lilla, en vaskeprøve er lavet og garnet bliver lidt blødere efter vask og det er jeg glad for. Jeg har fundet en opskrift, på en kort trøje i Hendes Verden og det kunne godt se ud til, at være en god model til garnet. Der strikkes næsten kun retmasker, det passer mig godt lige nu, jeg læner mig tilbage i sofaen og strikker løs.
Ren afslapning.

3 kommentarer:

kludemutter sagde ...

Ikke det værste med et tv. strikketøj.
Ser godt ug ;)
Yt.

Annette sagde ...

Ja, modellen ser enkel og fin ud - har lige set den... og ikke værst at garnet er super...

Zette sagde ...

Modellen ser sød ud.
Dejlig farve.