søndag, maj 10, 2009

Min dag......

Det er mors dag og her os, er det ved at udvikle sig til en hyggelig familiedag, som vi alle ser frem til. Jeg fik lov til at sove længe og fik morgenmad på sengen, jeg valgte dog, at gå nedenunder og spise med de andre.
Denne flotte buket stod klar til mig, hvor er den smuk :-))


Rasmus havde lavet denne flotte bagde til mig i SFO, den var smukt pakket ind og lå gemt under mit rundstykke, B-et er forbogstav i mit navn og det er malet grønt, min ynglingsfarve.



Nu var jeg blevet forkælet lige fra morgenstunden, så derfor bagte jeg lidt nougat horn og det takkede de ikke nej til. Pyntet med lidt glasur og eftermiddagskaffen var hjemme.
Senere kørte vi i Kolding biocenter, Rasmus ville så gerne se Monster mod Aliens. Aftensmaden snuppede vi ved SunSet, så nu sidder vi i hver sin sofa og er noget så mætte.
Det har været en dejlig dag.


5 kommentarer:

Karin Grøn sagde ...

Sikke en dejlig familie du har og sikke en dejlig dag at tænke tilbage på. Skønt med sådanne dage ind imellem.

kludemutter sagde ...

Hvor er du blevet dejlig forkælet ;)
Sikker på du fortjener det.
Yt.

Fynpige sagde ...

Hejsa ! Tak for din hilsen. Glæder mig også til at trøjen er klar til brug. Kan se at du er fra Kolding området :o) jeg er opvokset i Fredericia :o)

schjerning sagde ...

Hvor lyder det bare som en dejlig dag! Og nougathornene ser vildt lækre ud - jeg bliver helt lækkersulten :-)

Annela sagde ...

Jag har spärrat min blogg. Skicka mig ett mail om du vill fortsätta läsa =)
annelabannela@yahoo.se