søndag, maj 31, 2009

En tur forbi værkstedet............

Vores tur til Aalborg gav mulighed for flere ture i byens gader, blandt andet besøgte vi stormagasinet Salling flere gange.
Jeg skulle ikke nøjes med at stå udenfor og kikke på vinduerne hos Design Værkstedet, men havde denne gang, mulighed for at komme ind i butikken, da jeg var så heldig at komme lige til åbningstid. Dejlig butik......og jeg kom til, at købe garn til Sofie fra Design-Club........men først er der lige et par projekter, der skal være færdige først :-))


Og så havde posten sørme været her med min Webstrik broche, jeg er meget glad for den, jeg syntes den er rigtig smuk.
Den næste tid, skal der igen strikkes, gamle projekter skal gøres færdige, så nye kan komme i gang.

7 kommentarer:

Annette sagde ...

Jeg har også modtaget min nye broche.... Lækkert garn du har fået dig købt oppe nordpå.

Estermarie sagde ...

Designværkstedet er ALTID et besøg værd.
Glæder mig til der kommer SP penge. Så er der til lidt garn- forkælelse.

Anonym sagde ...

Den er fin din webbroche. Får du den ved medlemsskab eller kan man købe den?
Venlig hilsen Annelise

Bebiane sagde ...

Til Annelise
Ja, man skal være medlem af Webstrik, for at kunne købe sådan en broche.

Lenka sagde ...

Hvor kan man købe webstrik brochen?

Lenka sagde ...

Hej med jer.
Hvor kan man købe webstrik-brochen?

Anonym sagde ...

In that respect are numerous usable remedies which natural remedies that may
aid in controlling the Tinnitus caused by Meniere's disease. Let's
regard whether you really heard these noises or otherwise, and in pena intentar
considerando que la medicaci�n convencional, puede enmascarar
los s�ntomas temporalmente, pero muy a menudo, viene
con efectos secundarios desagradables. These individuals get sour to natural
increased mettle pace and lineage pressing.

my website; tinnitus hearing aids
my page > how to cure tinnitus naturally