fredag, april 03, 2009

Gave fra Berlin

Min mand har været til messe i Berlin. Hotellet han boede på, lå på samme gade, som denne garnbutik........sikke da et held. Han fortalte at det var en lille hyggelig butik, en god og venlig betjening og der sad et par damer og strikkede i butikken.


Og jo, han købte garn til mig, se bare dette flotte mohair garn og så endda i min ynglings farve, det er vildt blødt. Med garnet er også en opskrift på et sjal, som de havde i butikken.
Er jeg ikke bare heldig :-))

4 kommentarer:

Puttenings sagde ...

Du er da i hvert fald heldig! :o) Jeg glæder mig til at se sjalet.

Karin Grøn sagde ...

Sikke en dejlig mand du har, der tænker på dig på den måde og kender din yndlingsfarve. Jeg er lidt pjattet med det tynde garn. det er bare så fint

Githa sagde ...

Heldige dig Bebiane ;-)

Eva i Halmstad sagde ...

Hej
Tack för komentaren på min blogg.
Så snällt av din make att ta med garn hem, inte illa.
Du har gjort mycket fint, ska titta runt lite.
Ha en go och glad påsk .
Eva.