lørdag, januar 03, 2009

Godt Nytår

Vi har taget hul på det nye år, det bliver så spændende at se, hvad det nye år bringer os.


Julen holdte vi hos familien i Aalborg, det var nogle dejlige stemningsfyldte dage, vi nød samværet med familien, som vi ikke ser hver dag.
1. juledag tog vi på tur rundt i Aalborg, først på Almen kirkegård, hvor min mor ligger begravet, jeg har gået af disse stier så mange år og der er altid så smukt.


En tur ned til fjorden, den kan næsten ikke være smukkere. Nu savner vi vores hjemby.


Turen gik videre til byen, selvfølgelig lige forbi Salling, et magasin som jeg er kommet meget i og som vi altid besøger, når vi er i Aalborg......og helst i åbningstid :-))


Jomfru Anegade hel mennesketomt, det er ikke noget jeg har oplevet så tit. Ofte opleves gaden med masser af glade mennesker og højt musik fra den ene ende til den anden. Jeg har mange gode minder fra den gade.



Ingen kommentarer: