lørdag, januar 24, 2009

En ven kom forbi..............

For rigtig mange år siden, gik jeg på Stidsholt Ungdomsskole, et år fyldt med mange gode oplevelser og jeg lærte at stå på egne ben.
Jeg fik mange gode venner der og en af dem er Jes, han var så let at snakke med og god til at lytte og så havde vi det så sjovt sammen. Jes har sin helt egen charme og humor og han blev mig en kær ven.
Desværre trak livet os i forskellige retninger og det betød, at vi ikke har haft kontakt i 25 år. Så heldigvis igennem Facebook lykkes det mig at finde frem til Jes og i torsdags var han forbi. Jeg var noget nervøs, for havde vi noget at snakke om, efter så mange år, det havde vi og timerne fløj af sted. Jes bor i Grønland i dag og han havde disse håndledsvarmere med til mig, de er meget smukke og jeg sætter stor pris på et så flot håndarbejde.
Tak til Facebook, fordi det nu er muligt at finde vennerne fra fortiden :-))

4 kommentarer:

Helle sagde ...

Kender det --Jeg har også fundet et par stykker der jeg var ked af at havde "mistet" Flotte håndledsvamere og vildt flot vest du har fået lavet
KH
Helle

Dorthe sagde ...

Jeg er også vild begejstret for Facebook, bruger det meget til at holde kontakten til gamle kollegaer, der befinder sig rundt omkring til landet, ja endda i hele verden. Det er så spændende at følge med i, og så dejligt uforpligtende...

Rimkogeren sagde ...

Jeg landede tilfældigt på din blog, og da du strikker så kig ind på min i morgen!

Karin Grøn sagde ...

Jeg hører ofte, at folk mødes der efter mange år. Jeg har ikke turdet begive mig derind, fordi jeg tror det er en tidsrøver af rang. Det var jo skønt for dig at du mødte ham og gaven var jo helt unik. Tillykke med den. Din trøje der lige er blevet færdig er rigtig fin. Dejlig farve