onsdag, december 03, 2008

Lidt rundt omkring.............

I dag har vi været lidt rundt omkring. Vi startede i Fredericia, hvor der først stod familiebesøg på programmet.
Et smut forbi Lund+Lund, skulle det også have været, men de åbnede først kl. 13.00, jeg var meget skuffet, for jeg havde sådan glædet mig til, at se butikken.
Efter Fredericia kørte vi mod Skjern, det var tid til det årlige tjek hos øjenlægen for Rasmus. Vi laver altid en tur ud af det og i år startede vi også hos Kølkær Stof i Skjern, her blev kurven fyldt med nye materialer til dette års julekort. I Skjern har de en rigtig god bager, de har så lækre kager her i juletiden, selv poserne kan få en i julehumør.
Nu er vi trætte og skal bare slappe af resten af denne onsdag.

3 kommentarer:

Dorthe sagde ...

Så er jule da rigtig skud i gang i Brørup :-)
Jeg er også kommet godt i gang med julegaverne, mangler faktisk kun til mine forældre...

Annette sagde ...

Æv for den da...ikke at komme i garnbutik.....
Skal vi tage revanche sammen en dag i næste uge? eller?

Karin Grøn sagde ...

Dejligt med sådan en juletur selvom man bliver så træt. Det er skønt med nyt stof. Ærgerligt med Lund+Lund men sådan er det altid synes jeg. Enten kan man ikke finde butikken eller også er den lukket. Godt I fandt et andet sted at shoppe