tirsdag, december 16, 2008

Julefrokost

I torsdags var jeg til julefrokost på mit arbejde og til pakkespillet vandt jeg disse søde nisser, de står nu oppe på Rasmus´ værelse og hygger sig med de andre nisser.
Det var en dejlig julefrokost, vi var 50 fra både hjemmeplejen og plejehjemmet og det var en stor fornøjelse, at snakke med kollegaerne under mere afslappede forhold.
Vi fik sunget og snakket, vi grinede og spiste dejlig mad.........jo det var en festlig aften.
Hvor er vi heldige, at vi har nogen kollegaer, som tager initativ til sådan et arrangement. En sommerfest er i udsigte og jeg glæder mig allerede.

2 kommentarer:

Karin Grøn sagde ...

Hvor er de nisser søde. Det er rart at få lidt nyt til og rart at have vundet det

Tina Olsen sagde ...

Ja, det er nu rart at være sammen om noget helt andet end arbejde - og sikke mange i er;-)Og helt sikkert et sødt nissepar, dem kan jeg godt forstå Rasmus har nuppet..