lørdag, november 15, 2008

Hjælpen var nær.................

Alle har prøvet det, det sker for os alle.................og det skete også for mig. Noget som skulle være så let og ligetil, drillede i den grad og de små grå, ville slet ikke arbejde sammen.
Bente Geils nye model Rundt Regnet skulle jeg også strikke, garn + opskrift var landet på matriklen, men ak nej...........jeg fattede bare ikke hvad jeg skulle gøre i starten.....panikken bredte sig.
Heldigvis var hjælpen nær. Tak til Yt og Tineke for støtte og hjælp og til Annette, der straks fattede garn og lavede en fotoserie, med beskrivelser, for nu skulle hun da kunne "fatte" opskriften.
Nu er den der og jeg strikker derud af.......sikke en glæde.......weekenden er reddet :-))

4 kommentarer:

Annette sagde ...

Jamen hvad har man da venner til i nødens stund... tænk ikke at kunne komme til at strikke???
Dejligt at jeg kunne hjælpe...
kh
Annette

Merete sagde ...

Hvor er det dejligt at hjælpen er nær ved.
Merete

kludemutter sagde ...

Godt det lykkes ;O

Din vest på ser super god ud, dejlig farve.

Bebiane sagde ...

Den er altså ikke så svær. Det var vist bare mig, der slet ikke kunne få det på plads i mit lille hoved.
Kh. Bebiane