onsdag, oktober 01, 2008

Dejlige Silkeborg

En dejlig weekend er slut. Dette års Strikkefestival blev holdt på Silkeborg Vandrehjem.
Jeg trængte sådan til disse fridage, efter en hård periode på mit arbejde. Det har også været ren forkælelse for krop og sind, jeg nød at være sammen med alle mine Strikkeveninder og personalet fra Silkeborg Vandrehjem forkælede os og lavede den helt fantastiske mad.
Jeg havde slet ikke lyst til, at tage hjem.... jeg er fyldt op, med masser af inspiration, både hvad angår strik, men også med hensyn til god og sund mad.
Der var så meget smukt garn i "butikken" og det er svært at holde sig tilbage, glæder mig til, at prøve det flotte strømpegarn fra Noro...sikke farver. I søndags kom Annette Danielsen og fortalte om sin nye bog og vi kunne se/røre hendes nye designs.....wauuu, heldigvis havde hun sin nye bog med, som straks kom med til Brørup.
Tak for en dejlig weekend til jer alle, vi ses til næste år i Svendborg.

5 kommentarer:

Annette sagde ...

Jeps - det var lige den opladning og afslapning vi havde brug for. Og vi skal da naturligvis til Svendborg næste år...uanset hvad...
kh
Annette

Fríða sagde ...

tak selv, Bebiane! det var altså bare så dejligt!
kh.fra Island
Frida

Tineke sagde ...

Ah herligt! Og hyggeligt at se alle disse skønne billeder rundt omkring fra festivallen.

Pia sagde ...

Ja den kan jeg leve længe på....Lige hvad jeg trængte til.

Det var en fornøjelse at dele værelse med dig :-))

Kh Pia

nettie sagde ...

Du har helt ret.....
Sådan en weekend kan man leve LÆNGE på ;O)
1000 tak for dejligt samvær både til festivallen, men sandelig også i andre sammenhænge.
kh
nettie