torsdag, oktober 16, 2008

Dejlige efterårsferie!

Jeg er her endnu!
Holder efterårsferie og nyder de mange fridage med Rasmus. Ferien har budt på besøg af familien, oplevelser og hjemmelig hygge, hvor der blandt andet er syltet rødbeder.
Den meget smukke blomst er fra min reserve-mor og far, som besøgte os i starten af ferien, der udover blomsten også havde andre gaver med til os, vi blev så forkælet.

I morgen er det slut med ferie for mit vedkommende og jobbet kalder, jeg er spændt, for den sidste tid har været svær. Jeg vælger at løfte hovedet og rette ryggen, op med humøret og vær dig selv, så skal det nok gå. :-))

2 kommentarer:

Annette sagde ...

Skønt at blive forkælet...og arbejdsmæssigt, så tror jeg du med sindsro kan rette ryggen og klø på. Dine kolleger er heldig at have dig som kollega...

Bebiane sagde ...

Tak for opmundringen Annette du er en skat.