tirsdag, september 02, 2008

Lille pige

I denne weekend har jeg passet vores lille niece Josefine og hendes storebror Christoffer på 8 år. Vores Rasmus og Christoffer hyggede sig med hver deres PSP og fik set deres ynglingsfilm på fjernsynet. Jeg tænker de nød, at jeg var optaget af Josefine.
Så lille og fin, kunne ikke stå for hendes små søde fødder. Og tænk, hun faldt i søvn i mine arme hele to gange.
Dejligt at få lov til at låne, afstanden til Nordjylland er alt for lang, det kan jeg mærke nu.

2 kommentarer:

Bettina sagde ...

Sjovt nok er mine to yndlingsfotos af både Anna og Emil fotos af deres fødder; de har deres eget, fascinerende liv. :o)

Fru Knudsen sagde ...

De små fødder er bare så søde, og tænkt på hvor mange skrift de skal gå igennem livet ....
Tillykke med fødselsdagen, håber du må få en god dag!