søndag, september 07, 2008

Et år ældre.....

I sidste uge blev jeg et år ældre, sjovt for jeg føler mig slet ikke ældre :-))
Jeg havde en dejlig dag, så intens og hyggelig. Blev vækket af ægtemand og søn, der spændt ventede på, at jeg skulle åbne "pakker" Derefter fulgte en skønt morgenbord med hjemmebag og flag der pyntede på bordet.
Mens Rasmus og Arne drog af sted til skole og arbejde, hyggede jeg mig hjemme, med strikketøj, en god film og varm kaffe.
Og jeg blev så rigelig forkælet.
Min kære Mus havde i SFO lavet et flot armbånd og med stor koncentration skrevet en hilsen, på et grøn kort, mors ynglingsfarve.
Af min reservemor og far i Ishøj kom denne meget flotte skjortebluse i lilla farve, den sidder perfekt og jeg glæder mig til at få den i brug.
Min svigerinde Hanne sendte en sød nissebog, hun kender min svaghed for den slags bøger og det er netop i denne tid, at de kommende nisser skal planlægges.
Og hvad fik jeg af min kære mand, ja gaven er endnu ikke ankommet, jeg har fået et meget flot Citizen ur, desværre var uret forsinket og det kommer en gang i næste uge. Jeg glæder mig.
En gave fra den yngste af mine svigerinder Tina, skulle også være på vej, det er dejligt at have noget tilgode. Det er godt, at jeg er så tålmodig *høhø*
Ellers fik jeg mange opringninger, søde breve og mails, især en mail fra min tidligere kollega fra Søglimt Plejehjem varmede, jeg savner også dig Åse.

Dejligt at blive et år ældre., jeg har haft en god dag.

3 kommentarer:

Fru Knudsen sagde ...

Det lyder som du har haft en god dag med god gaver. Det er dejligt, når nogen gør lidt ekstra for een. Jeg havde fødselsdag den sidste dag i august, og da det jo var en søndag, kom begge børn på besøg med ægtefæller og børn, og uh hvor jeg nød det. Vi tog ud til en skovlegeplads, hvor underne rigigt kunne tumle dejligt ..

Tina sagde ...

Et stort forsinket tillykke herfra :):) Det lyder bestemt som en god dag!!!

Pia Jensen sagde ...

Hej Bebiane.

Også et stort HURRA skal lyde her
fra din gamle by.
Hilsen Pia storvorde