torsdag, september 11, 2008

Er jeg ikke heldig??

Wauu.....er jeg ikke heldig? se lige hvad posten havde med til mig i dag. Jeg har været et stort smil, lige siden jeg kom hjem fra arbejde og så hvad der stod til mig. Strikketasken er en gave fra min svigerinde Tina og familie + min Rasmus er også med i den. Hvor det godt at de slog sig sammen :-))
På grund af lidt problemer med portoen, var den forsinket, men hvad gør det, jeg er bare så glad for den.
Tusinde tak for gaven Tina & Co. + Rasmus.

9 kommentarer:

Tina sagde ...

WOW skisme ikke dårligt med en familie der liiige ved hvad de skal købe til een ;);)

Tineke sagde ...

Du er da bare SÅ heldig! Sikke en lækker taske, der er garanteret plads til alt...

Mariann sagde ...

Tillykke med tasken, kan godt forstå du er glad, den ser rigtig dejlig ud.

Annette sagde ...

Jeps, du er heldig...og du skal nok få den brugt flittigt...
Så er det da værd at vente på en gave, ikke?

kludemutter sagde ...

Smart ser den ud.Så kan du rigtigt pakke til udflugter ;))
farven er jo også super ;O

Pia sagde ...

Den ser rigtig lækker og rumelig ud. Lige en strikkefestivalstaske ik´? :-))

Knus Pia

Pia sagde ...

undskyld for stavefejl...rummelig selvfølgelig ......

Strikkeheksen sagde ...

Rigtig fin gave. Jeg fik selv en strikketaske i fødselsdagsgave i sommer og den har fulgt mig tæt lige siden :-)

Pia Husted Olesen sagde ...

Jeg har faktsik en i sort som jeg bruger sjældent, hvis nogle skulle være interesserede. Kh Pia.