søndag, august 31, 2008

Min February Lady Sweater

I fredags blev min FLS færdig og jeg kan godt forstå, at den er så populær, den sidder rigtig godt.
Jeg har lavet lidt ændringer, feks har jeg 3 masker mere i forkanten og det er jeg glad for, at jeg gjorde.
Selve forkanten er strikket mere markant, efter GrenDesign ide, desværre opdagede jeg alt for sent, nogle fejl på forkanten. det kan godt irriterer mig, men den er ikke så let at trævle op og det er jo også håndgjort :-))
Jeg mangler at finde knapper og det kan jo godt blive et kapitel for sig selv.
Den er ikke svær at strikke, men ærme nr. 2 er træls, for så sidder man efterhånden med en hel trøje på pindene.
Faktaboks:
Garn : 4 ngl. New Zealands Lammeuld købt hos 123Knit.
Opskrift: Fundet her
Pinde: 4½mm addi turbo rundpinde 80 cm
Hot or not: Helt sikkert hot, den sidder så godt og fremhæver figuren.

3 kommentarer:

Merete sagde ...

Tillykke med den. Hvor er den flot!

Tina - omme i London aka teeweewonders sagde ...

Laekker kuloer- det er bare saadan en laekker lille sag. Jeg har to paa pindene, men jeg bliver ved med at lave om paa dem. Det bliver vidst evighedsprojekter! Jeg har heldigvis RIGELIGT med garn, saa mon ikke det gaar. :)

eli sagde ...

Hei, er innom å leser i bloggen din. Her var det mange fine ting jeg likte. Ser du også jobber med eldre. Jeg er ikke så god til å blogge, usikker på hvor åpen jeg vil være. Hade fint!