torsdag, juli 03, 2008


Besøg på Aktiv Centeret Søglimt i Sunds


I går lykkes det mig endelig, at komme til Sunds og besøge min tidligere kollega Åse og det der havde været min arbejdsplads i ca. 7 år. Søglimt har de sidste par år, været i gang med en større ombygning og det er blevet flot.


Se denne flotte udsigt til Sunds sø, den kunne jeg nyde hver gang jeg var på arbejde og det gjorde jeg. Søen er smuk på alle årstider.


Den smukke have, som flot præsentere Søglimt, er der heldigvis ikke rørt ved, i forbindelsen med ombygningen. Lysthuset kan jeg huske vi brugte mange gange i aftenvagten, beboerne nød at komme derned til lune vafler.



Her den nye tilbygning set fra bagsiden, jeg syntes det hænger flot sammen med den gamle del af plejehjemmet.
Tak for en dejlig dag Åse og til jer jeg kender, der var på arbejde i går, jeg blev så glad for, at hilse på jer og kunne mærke, hvor meget jeg savner jer og det fællesskab i har.
Det føltes godt, at komme på besøg og specielt var det, at komme over i den gamle gang, mange skønne minder har jeg fra de gange.
Ja, der er sikkert inden der er i tvivl om, at jeg var meget glad for min arbejdsplads i Sunds, kan ikke gøre for det, det er et rigtig godt sted at være.


Ingen kommentarer: