tirsdag, juni 17, 2008

Det er ikke et tæppe!!

Nu kunne man let komme til at tro, at det er et tæppe jeg er ved at strikke, men det er det ikke. Jeg er næsten færdig med at strikke mønsterdelen, på den bluse, jeg fik af Rasmus i Mors dagsgave, nu er resten ren retstrikning og så varer det sikkert ikke så længe, før den er færdig.


Når den er færdig, skulle den meget gerne komme til, at se ud som modellen ovenover. Garnet er det lækre Alpaca-Silk fra Hjertegarn, det er noget så skønt at strikke i.
Ved siden af denne top, prøver jeg kræfter med Swallowtail sjalet, men mere om det senere.

5 kommentarer:

gambling sagde ...
Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.
lotto numbers sagde ...
Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.
Laila: sagde ...

Hej bebiane.

den har jeg ogsä liggende. dorthe gave mig opskrift og garn. i fødselsdagsgave.
En lækkert silke-merinoblanding fra Hjertegarn.
Med det vejr som vi har, kan jeg snart begynde at strikke den...for her er det godt nok koldt.

Laila i Schweiz

Anita sagde ...

Hej
Jeg synes bestemt ikke, det ligner et tæppe, MEN en supersød bluse.
Det bliver spændende at se den færdig;-)
Mvh Anita

Tina/Chance-strikkeren sagde ...

Nøj, hvor ER det bare en sød model - nu røg der lige endnu en ting på overvejelses-listen (og den er lang...).

KH Tina