onsdag, maj 21, 2008

Smuk udstilling på Koldinghus


I dag besøgte Annette og jeg Netmaskernes udstilling på Koldinghus. Danske strikdesignere har ladet sig inspirere fra empirestilen fra 1800-tallet og det har der kommet 35 smukke kjoler ud af. Prøv at se, er det ikke bare en fantastisk udsigt? Ord kan slet ikke beskrive hvor smukt det hele er, det skal opleves.

Her er Annette i gang med kameraet. Som det kan ses på billedet, er Koldinghus med til at skabe den helt rigtige stemning for denne udstilling.

Disse to kjoler er mere grønne i virkeligheden. Jeg har en svaghed for de grønne farver :-))


Bente Geils kjole på udstillingen, meget smuk med det lille slæb, så elegant.



Dorthe Hedehus havde lavet denne søde overdel med tilhørende buks.
Tak for en dejlig dag Annette, som sluttede på en hyggelig cafe i Kolding, hvor vi fik os en let frokost.




3 kommentarer:

Tina sagde ...

Aaaiii sikke nogen flotte kjoler :) åh hvor ville jeg gerne ind og se den udstilling. Jeg er vild med Koldinghus, som det er... og kan man så kombinere Koldinghus med strik... aaah ;):)

Annette sagde ...

Selv tak for en dejlig tur...hm opdagede ikke at du tog billede af mig!!!
Udstillingen var virkelig flot og kan anbefales...
kh
Annette

Tora sagde ...

De høres ut som en deilig utflukt, og de kjolene...! Jeg vil og se, men bor i feil land for spennende strikkedesign.. :-(