mandag, maj 12, 2008

MORS DAG

Se lige hvor heldig jeg er :-)) Rasmus og hans far, havde været på garn-indkøb i Assens. Jeg havde ønsket mig garn til en bluse fra Hjertegarn og hvor er jeg glad for garnet, det er Alpaca, Merino og silke, lækkert.
Det var nu ikke så tosset endda, at fejre Mors dag på en varm og solrig søndag på Fyn.

Og her skærer Rasmus kagen til sin mor, for kage det skal der til. Jeg havde en hel fantastisk dag, hvor vi hyggede os alle tre. Ingen madlavning og opvask.....dejligt, det klarede de to mænd i mit liv. Rasmus spurgte dog senere på dagen, hvornår det var børnenes dag :-))

3 kommentarer:

nettie sagde ...

Øj, du er heldig. Vi fejrer ikke morsdag, men naturligvis heller ikke fars dag.
Derfor kan man da godt gå hen og blive lidt misundelig...... både på garnet og kagen ;O)

kh
nettie

Dorthe sagde ...

Hvor er du bare blevet forkælet, lækkert garn og en flot kage. SKØNT :-)

Knus fra
Dorthe

Tina/Chance-strikkeren sagde ...

Sikke du er blevet forkælet - men du har garanteret fortjent det ;o)

Lyder som en dejlig camping-ferie. Der er nu noget helt specielt ved at sidde nede ved vandet, ikke?

KH Tina