tirsdag, april 29, 2008

Udsigten fra mit arbejde

Det er da en skøn udsigt jeg har fra min nye arbejdsplads! 14 dage har jeg været på Plejehjemmet Lundtoft her i Brørup og jeg er meget glad, for at være der. Jeg er ansat som fast afløser i husets demensafsnit, en stilling som, jeg havde ønsket længe.


Udenfor vores vinduer går dette får med hendes to lam, de er noget så søde. Desværre er de ikke så glade for at blive fotograferet, moderen havde travlt med, at gemme sine to børn :-))
Fårene er til stor fornøjelse for beboere og personale og vi kan sidde og kikke på dem længe.

3 kommentarer:

enaj sagde ...

Tillykke med dit nye job og det er da en fantastisk udsigt du har der. Kan godt forstå det vækker glæde hos både beboere og ansatte.

Bettina LL sagde ...

Vi har tit besøgt de får - har endda en klump opsamlet uld liggende fra dem indpakket i et glas. *s* Det er et meget hyggeligt sted, der på Lundtoft, omgivelserne er i hvert fald hyggelige, grønne og skønne, og så virker der meget tiltalende. Tillykke med jobbet!

Kalar sagde ...
Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.