fredag, april 11, 2008

Skolebluse næsten færdig!

Skoleblusen er næsten færdig, jeg mangler lige at hæfte ender og sy den sammen under ærmerne. Den sidder godt på Rasmus, er måske lidt for lang, men med den fart han gror, er det ikke noget der gør så meget.
Jeg har måtte lave lidt om på opskriften, da min strikkefasthed ikke passede, med den der var angivet i opskriften. Og det er sikkert derfor at selve halsen ikke er blevet så god.
Jeg skal i gang med at strikke en mere, og den skal være i sort og jeg har endnu ikke besluttet om jeg vil følge dette mønster igen, eller om jeg skal finde et andet, der passer bedre til min strikkefastehed.

3 kommentarer:

Nenos sagde ...
Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.
Fríða sagde ...

den bliver da rigtig fin, seje farver! har du prövet Vivian´s opskrifter til raglan oppe-fra-og-ned? findes på http://bendixgarn.dk under opskrifter.
kh.fra Island
Frida

nettie sagde ...

Den er blevet flot din skoletrøje. Ellers prøv at kigge i nogle Ingelise/AOH blade, der er der jævnligt drengebluser (syns jeg selv, men om de er på rundpind ved jeg ikke)
kh
nettie