mandag, april 21, 2008

Lige hvad jeg trængte til!



I dag havde jeg inviteret en lille håndfuld strikkeveninder til hyggestrik. Det var dejligt, at fylde stuen med latter og lyden at knitrende strikkepinde, lige hvad jeg trængte til.
Her sidder Christa, Bettina og Dorthe travlt optaget af at snakke og strikke.




Annette, Inger og Jane er helt væk i deres arbejde (Annette holder lige en pause, hun havde skam strikketøjet med).



Og gaver havde de med, en flot samplantning bestående af vandkande, havehansker og søde keramikfugle fra Inger og Christa.
Perfekt til årstiden er Grill bogen fra Jane, har allerede kikket i den og fundet flere lækkerier til vores gasgrill.
De meget smukke kort fra Dorthe, nænner jeg næsten ikke, at sende væk, de er så godt lavet.
Bettina kender min søde tand og havde en æske chokolade med, Rasmus har allerede prøvesmagt et par stykker.
Annette syntes jeg mangler garn :-)) og havde denne store kegle uldgarn med, farven er lysegrå og jeg har siddet henne i sofaen og tænkt på hvad der skal strikkes af garnet.

Ja, jeg blev forkælet i dag og jeg nyder det. Tak for gaverne til jer alle og tak for en dejlig dag.

5 kommentarer:

Inger Risengaard sagde ...

Tak for en rigtig hyggelig dag, med hjemmebagte boller og lækker frokost.

Knus fra Inger

Fríða sagde ...

eeeejjjj, hvor sukker jeg altså dyyybt hver gang I viser billeder fra Strik-Ins! jeg vil jo være med!!!
kh.fra Island
Frida

Dorthe sagde ...

Hej Bebiane, jeg siger også tusind tak for en hyggelig dag, og sikke du diskede op med lækkerier :-)

Knus fra
Dorthe

Ps. Bare kom Frida ;-) ;-) ;-)

Annette sagde ...

tusind tak for en meget hyggelig dag med masse af snak, grin og strik...Lækker frokost fik vi da også
kh
Annette

- Frida - du skal da bare komme, jeg henter dig i Billund ved flyveren...

kludemutter sagde ...

Dejligt i havde en skøn dag.
Øv, jeg ikke kunne være der,
men det er jo altid rart at have noget tilgode ;)