tirsdag, april 15, 2008

Har du strikket denne ?

Langt nede i strikkekurven fandt jeg denne Sjælevarmer, der bare lige mangler at få strikket krave på. I går aftes da jeg fandt den, huskede jeg også hvorfor, den fik lov til at ligge så længe. Modellen er designet af Lene Holme Samsøe og hende kan jeg slet ikke komme i kontakt med og heller ikke hos HP garn. Hvis du har strikket den, vil jeg meget gerne høre fra dig, jeg er nemlig meget i tvivl om, hvor jeg på modellen skal begynde, at strikke selve den brede mønsterkant.

2 kommentarer:

strikke_jane sagde ...

Hej Bebiane.
Den har jeg strikket til min datter, men jeg er usikker på hvad det er du har problemer med.... Men jeg kommer jo på mandag. :-)

Hvis du ikke kan vente så længe, så bliver jeg nødt til at vide lidt mere eksakt hvad dit problem er....

Kagahn sagde ...
Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.