lørdag, marts 22, 2008

Webstrik KnitAlong 2008

Jeg deltager i dette års Kal i Webstrik og der var hele 3 ting at vælge i mellem.
Karen Noes Super Karla sjal eller poncho eller et Svensk julehalstørklæde.
Da jeg allerede havde Karen Noes opskrift på Super Karla sjalet liggende og Kauni lå på lager, var det kun et spørgsmål om tid.
Jeg blev netop færdig med firkant nr. 5 og det er meget spændende at strikke, slet ikke let at slippe igen. Farven på billedet er meget blå, i virkeligheden er den mere over i det grønne.
Det Svenske julehalstørklæde har jeg købt opskriften til, for det er så sødt og det vil jeg strikke ved en senere lejlighed.

6 kommentarer:

Tineke sagde ...

Flot er den, den sjal. Jeg er også i gang, og er netop startet på firkant 3, men du har ret, det er noget så fængslende at strikke...

God påske!

Dorthe sagde ...

Hvor ser det flot ud Bebiane, og farven er bare så smuk!
Jeg er startet på "Halsduk".

Forsat god påske :-)

Knus fra
Dorthe

Shakadal sagde ...
Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.
Pia sagde ...

Flotte farver du har valgt Bebiane!

Jeg er med på ponchoen, men har også købt "halsduken"

Knus

Pia C

Bettina LL sagde ...

Lækre farver, de passer jo osse godt til dig! :o)
Jeg er selv i gang med sjalet (skulle jo bare gribe ned i UFO-bunken *s*), og har, som åbenbart en del, også købt opskriften til "halsduken". :o)

Helle sagde ...

De blå farver der er bare skønne--Kauni i blåt har ikke været til at opdrive --Hvorfor Mon ?? Grin
mit er multifarvet
KH
Helle