mandag, marts 03, 2008

Ugler til to små piger!

I går søndag, blev de to Uglekjoler afleveret til vores, nu to søde niecer i Nordjylland, de har været færdige længe og det var dejligt at se glæden i moderens ansigt.
Vi var i Nordjylland, for at se vores lille ny niece på bare 10 dage og hvor er hun skøn.
Kjolerne er strikket i Brugens eget uldgarn, det kan nemlig vaskes i maskinen og garnet bliver lækkert blødt efter vask.
Opskriften er fra Design Club og jeg har strikket dem i str. 3 mdr og 2 år og nu håber jeg at de to piger, kan passe dem, nogenlunde på samme tid.
Storebror på snart 8 år, fik en bog, han er vist ikke så vild med hjemmestrik.

16 kommentarer:

Svit sagde ...

Nøøj, hvor er de fine! De må da ha' vakt glæde, der hvor de kom hen.

Tineke sagde ...

Sikke fine de blev, Bebiane!! De bliver bare så fine med de flotte kjoler på.

Kh. Tineke

Fríða sagde ...

de er da bare bedårende, de kjoler! og sikke en smuk farve også.
kh.fra Island
Frida

enaj sagde ...

Nøjj, så flotte de er. Ikke sært at moderen blev glad.

Strikketøjet sagde ...

Jeg er synes de er urtolig fine de små kjoler. Mine små børnebørn (og deres mødre) ville blive glade for sådan en kjole, hvor mon jeg kan finde opskriften

schjerning sagde ...

Hvor er det nogle helt fantastisk søde kjoler - jeg kan godt forstå de vagte glæde :-)
Hilsner Stine

kludemutter sagde ...

De er godt nok søde, farven er jo også rigtig tøset.

Annette sagde ...

Hvor er de bare yndige. Moderen må da være blevet glad for disse to.
kh
Annette

Dorthe sagde ...

Hvor er de yndige Bebiane :-)
Knus fra
Dorthe

Inger Risengaard sagde ...

Hvor er de bare blevet fine !!
Knus fra Inger

Pernille sagde ...

Hvor er det nogle flotte kjoler! Jeg er allerede gået i gang med at overveje hvem jeg kan strikke sådan en til...

Hilsen fra det nordjyske

/Penille

Karina sagde ...

Hvor er de bare skønne!! Håber de blev godt modtaget.

Liberta alias Pia sagde ...

De er helt fantastisk yndige, de kjoler. Og så i en af mine absolutte yndlingsfarver.

Strikketøjet sagde ...

Hej Bebiane !
Kan jeg måske få opskriften eller et link til hvor jeg kan finde den

JoJosho sagde ...
Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.
Dorte sagde ...

Ih, hvor er de fine !

Kh Dorte