lørdag, marts 01, 2008

Strik-in hos Annette


I dag var jeg til strik-in hos Annette, der bor midt i den skønne natur i Randbøl, mellem Vejle og Billund. Jeg var fuldstændig betaget af den udsigt hun havde fra hendes vinduer, deres heste gik på markerne lige udenfor.
Tak for en dejlig dag Annette, du er en super-værtinde, dejlig mad havde du lavet til os, det var en ren fornøjelse.

Som det ses, var det ikke strik det hele, vi havde besøg af TvSyd, der stille gik rundt og filmede os og fik snakket med nogle af os. Jeg er meget spændt på at se, hvad hun har fået ud af det.
Tak for en dejlig lørdag til jer alle, det var skønt at hilse på jer igen.

3 kommentarer:

Annette sagde ...

Hej Bebiane
Selvtak for dit besøg her...
Du må komme forbi en forårsdag hvor bladene er blevet grønne på træerne, så er her meget smukt i området....
kh
annette

Bebiane sagde ...

Tak for invitationen, det vil jeg helt sikkert gøre.
Kh. Bebiane

Pia sagde ...

Hej Bebiane

Tak for sidst, det var virkelig en hyggelig eftermiddag!

Jeg har planer om selv, at invitere til strik in hos mig, men tror jeg vil planlægge det så vi kan sidde på terrassen, hvis vi er heldige med vejret :-)

De 2 uglekjoler er rigtig søde...jeg har selv lige strikket en i rød, men det bliver bestemt ikke den sidste.

Kh. Pia C
Vejle