fredag, februar 29, 2008

Så venter jeg bare på sommer og sol!

Min sommer top er færdig og den er blevet rigtig god, desværre snoede garnet sig en del, faktisk alle nøgler og det blev jeg temmelig træt af. Toppen trækker også en andelse skævt, men man ser det ikke så meget, når jeg har den på. Nu skal den snart vaskes og måske, vil det hjælpe på det hele. Den sidder godt og fremhæver det, der nu skal fremhæves :-)).
Garnet er Muskat og opskriften (nr. 101-23) er ligesom garnet fra Garnstudio.
Toppen vil jeg helt sikkert komme til, at bruge meget her til sommer, for den er rigtig sød.

5 kommentarer:

Inger Risengaard sagde ...

Rigtig sød top

Knus fra Inger

Tineke sagde ...

Hvor blev den flot, Bebiane! Ja, nu mangler vi bare det dejlige, varme sommervejr. Sikke vi trænger...

Krammer, Tineke

Dorthe sagde ...

Det er en meget sød top du har strikket, så frem med sol og sommer :-)

Knus fra
Dorthe

Ps. Flot banner du har fået :-)

Mona sagde ...

Meget sød top,en rigtig dejlig farve.

marianne lundholm sagde ...

vad fin din sommertopp blev, den gröna du stickar ser oxå bra ut