mandag, februar 04, 2008

Dejlig weekend i Aalborg


Vi kom hjem i går aftes efter en dejlig weekend i Aalborg, nogle dage med familiebesøg, fødselsdag og fastelavn.
I fredags fik jeg en stund for mig selv og jeg skyndt mig straks ned til Rikke i Madam Strik, hun havde udsalg og det kunne jeg ikke bare gå forbi. Som altid når jeg kommer i butikken, blev jeg mødt af et stort smil og et dejligt knus.
Desværre skal Madam strik flytte, jeg elsker det hus, butikken er ikke stor og der er også meget garn på lidt plads, men sådan kan jeg lide det, for det har charme og vækker mange minder for mig. Jeg er kommet i den butik igennem de 20 år, at Madam Strik har ligget på Østeraagade og jeg har altid nydt at gå rundt og kikke på de forskellige garnkvaliteter og bladre i de mange opskriftshæfter, der ligger fremme.

Hos Rikke købte jeg Silke-Tweed til en trøje og så fandt jeg et smart halstørklæde i butikken, som var strikket i Alpaca, så det røg også med til Brørup. Jeg elsker de grønne farver, nu kan foråret godt komme.

1 kommentar:

Tina Olsen sagde ...

Mums...sikke forårs grøn...det bliver rart at strikke i;-))